Heja på GRÖNVITT!

Leveransvillkor

Dessa leveransvillkor gäller från och med 2022-12-10.

Webbutik

Butiken säljer produkter till personer i myndig ålder. Produktpriser inkluderar moms. Vi förbehåller oss rätten att ändra priser och leveranskostnader.

Beställning

Produkter beställs i webbutiken genom att flytta dem till varukorgen och betala för innehållet i varukorgen i onlinebetaltjänsten. All kundinformation behandlas konfidentiellt. De kontaktuppgifter som efterfrågas i samband med beställningen kommer inte att användas för annat än leverans av beställningen eller förtydligande av oklarheter som uppstår i den, om inte annat särskilt anges. Vid beställning från webbutiken krävs att du har bekantat dig med och samtyckt till de vid var tid gällande leveransvillkoren.

Betalning och betalningsmetoder

Betaltjänsten är nätbanksbetalningar implementerade av Verifone BlueCommerrce. Genom att trycka på knappen “Köp” accepterar du de allmänna villkoren för EIF Webshop.

Order- och betalningsbekräftelse

När vi mottagit din beställning skickar vi omedelbart en orderbekräftelse till dig via e-post, som visar din beställningsinformation. Kontrollera alltid innehållet i orderbekräftelsen. Om du har några frågor, kontakta vår kundtjänst omedelbart. Spara orderbekräftelsen om du måste kontakta kundtjänst. När du har att göra med kundtjänst, ha alltid ditt kundnummer och ordernummer tillgängligt. Kontrollera alltid att innehållet i paketet stämmer överens med produkterna i orderbekräftelsen.

Kontaktuppgifter till vår kundtjänst: webshop@eiffotboll.fi

Leveranssätt och kostnader

Leveransen skickas per post till den adress som uppgetts i samband med beställningen.

Leveranstid

De beställda produkterna skickas inom en vecka efter godkänd beställning. Vi ansvarar inte för förseningar orsakade av force majeure eller indirekt skada orsakad av förseningar. Webbutiken informerar om ovanliga leveranstider på sin hemsida.

Returvillkor

Returtiden är 14 dagar. Produkten returneras till ovannämnda EIF Shop inom ovannämnda tid efter köpet. En eventuell återbetalning kommer också att ske där. Om produkten som ska returneras har skadats av köparen, återbetalas inte det pris som betalats för produkten.

Ohämtad beställning

Icke-inlösen är inte detsamma som återbetalning eller avbokning. För outtagna paket för vilka ett separat avbokningsmeddelande inte har gjorts debiterar vi leveranskostnaderna.

Problemsituationer

Om produkten är skadad eller på annat sätt inte stämmer överens med din beställning ska du anmäla felet skriftligen senast inom 14 dagar till den adress som anges i avsnittet Ångerrätt och returvillkor eller genom att ringa det telefonnummer som anges i kontaktuppgifterna . Om paketet är tydligt skadat under transporten måste du omedelbart anmäla detta till Shopen.

0
    0
    Varukorg
    Din varukorg är tom.Tillbaka till butiken